onsdag 3 november 2010

Nu har jag kollat lite på stan

Nu har jag varit en runda ner på stan.

Killen i receptionen trodde jag var galen när jag sa att jag skulle GÅ ner. Han sa att det kunde man ju inte göra när det regnade så. Jag tror jag fick 5 droppar på mig totalt under hela promenaden.
Stan är ganska utbredd när det gäller husen och det är inte sådär självklart att säga var stadskärnan ligger. Det kan vara så att jag inte hittat den ännu eftersom jag inte såg någon McDonalds eller annan världomspännande kedja.

Här kommer lite bilder på vad jag såg:

Här inne sitter de som styr i South Carolina.

Allting är inte större i USA. Polisbilarna är till exempel lite mindre.
Här bor vi.

1 kommentar:

  1. Hehe, poliserna kan ju inte käka munkar om de ska in i den där bilen!

    SvaraRadera