onsdag 3 november 2010

Nu har jag kommit fram

Igår kom jag fram till Columbia.

På flygplatsen, som såg ut som en tågstation mötte Ulrika upp.
Hon hade med sig limousinen och chauffören också. Det var coolt!

Det tog cirka 20 minuter att ta sig från flygplatsen och hem till lägenheten.
På vägen såg jag flertalet restarnager och bilaffärer som förstås kommer att besökas framöver.

Imorse vaknade jag ganska tidigt och käkade frukost med Ulrika som sedan åkte iväg till jobbet.
Jag har suttit och läst några timmar och tänkte nu bege mig på en promenad ner på stan för att skapa mig en bild av den.

Jag kommer också att passa på att ta lite bilder så ni får se hur det ser ut här.

4 kommentarer:

  1. Grymt! Riktigt skoj att du är i USA. Man blir lite avis ;-)
    Ser fram emot mer bilder. Fotar du med mobilen eller riktig kamera?
    /Ludde

    SvaraRadera
  2. Får man önska sig bilder? I så fall vill jag se hur frukostbuffén ser ut.
    Limousin/chaufför!?! och här kör jag själv till och från jobbet. Tror jag måste ändra vanor

    SvaraRadera
  3. Ja, chaufför skulle man alltid ha. Jag vet dock inte hur mycket man kan be honom om skjuts.

    SvaraRadera
  4. Bilderna idag är fotade med mobilkameran. Ville inte dra runt systemkameran idag. Det får bli en annan dag.

    SvaraRadera