onsdag 3 november 2010

På plats och börjat jobba!

Nu har jag börjat komma in i livet härborta. Har ju varit här en vecka nu imorgon.

Det första jag upptäckte här är att folk är supertrevliga här och glada. Dessutom är det väldigt lättsam stämning på jobbet så jag trivs bra.

I helgen var det strålande väder med sol och drygt 20 grader så var ute en del och tittade på halloween-firandet. Såg massor av barn, föräldrar och hundar utklädda till häxor, stålmannen, korv med bröd och massa annat, väldigt roligt :) Och så hade de pumpa-skulpteringsstävling och vattnet i fontänen i centrum var förstås orange.





I måndags började jag jobba och ska ha utbildning hela första veckan för att få tillträde till fabriken. Men jag har träffat mina kollegor lite kort redan och de verkar väldigt trevliga så det ska bli roligt att börja jobba med dem nästa vecka.

Igår kom Patrik hit så idag efter jobbet har vi åkt runt lite i Columbia. Patrik skriver också blogg: "Patrik goes west", klicka på bilden på Patrik här till höger för att komma dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar